پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11464
منتشر شده در شنبه, 03 اسفند 1398 23:16
تعداد دیدگاه: 0
۹۳-دوربین-در-محورهای-خوزستان-نصب-می-شود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است ۹۳ دوربین در محورهای خوزستان نصب شود. به گزارش خبرنگار مهر،...

اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است ۹۳ دوربین در محورهای خوزستان نصب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح ۶ پروژه حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان که در محور اهواز- شادگان برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته برای مراکز خدمات رفاهی استان مجوزهای بسیار خوبی صادر شده است؛ زیرا در گذشته نسبت به استانداردها عقب بودیم و اکنون در تلاش هستیم تا این مسئله را جبران کنیم.

وی افزود: همچنین در این مدت اقدامات بسیار خوبی در حوزه «راهداری و نگهداری جاده‌های خوزستان» انجام گرفته است.

استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون در حال افتتاح و ساخت تعداد زیادی مراکز خدمات رفاهی جاده‌ای هستیم و با توجه به باری که بر روی جاده‌های استان به لحاظ ظرفیت‌های خوزستان وجود دارد، اهمیت وضعیت جاده‌ای خوزستان را مشخص می‌کند.

شریعتی با بیان اینکه خوزستان از نظر بزرگراه رتبه ششم کشور را دارد، گفت: همچنین از نظر «بار» دوم یا اول کشور هستیم و این مسئله ضرورت بهبود و استاندارد سازی مسیرهای خوزستان را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: عقب‌ماندگی زیادی در حوزه «ساخت و نگهداری راه‌ها» در خوزستان وجود دارد که باید جبران شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اقدامات خوبی در برخی از جاده‌های استان انجام شده است اما همچنان با مسائل مختلف و جدی مواجه هستیم که باید دنبال شوند و حوزه راهداری با تمام توان در جهت بهبود و اصلاح جاده‌ها تلاش کرده است.

شریعتی اظهار کرد: امسال قرار است تا ۹۳ دوربین در محورهای خوزستان نصب شود و در سال آینده نیز این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانیم به استانداردهای کشور در این زمینه دست پیدا کنیم.

استاندار خوزستان افزود: پروژه‌های راهداری معمولاً زودبازده هستند و با توجه به اقداماتی که انجام می‌گیرد شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در حوزه «راهداری» هستیم.

وی در پایان گفت: امروز با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که با سازمان راهداری انجام گرفته است بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در این حوزه به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشتن دیدگاه