شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7014
منتشر شده در سه شنبه, 28 خرداد 1398 13:29
تعداد دیدگاه: 0
وزیر نیرو در اصفهان:

وزیر نیرو در اصفهان امضای 12 تفاهم نامه بین ایران و روسیه را نشانه تفاهم بالای بین دو کشور دانست و ابراز امیدواری کرد این تفاهمات تا 3 ماه آینده کلید بخورد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رضا اردکانیان دقایقی پیش در اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشارکت همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه گفت: پیش از این قرار بود تنها 7 تفاهم.نامه در ایناجلاس امضا شود، اما این تفاهم.نامه ها به عدد 12 رسید که نشان از همکاری خوب دو کشور در حوزه انرژی دارد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها ظرف 3 ماه اینده شاهد توافقات خوبی در زمینه رفع تعرفه های رقابتی و نشست های 4 جانبه باشیم تا بتوانیم نقشه راه مناسبی در این راستا تعریف کنیم.

بنا بر این گزارش سند پایانی پانزدهمین اجلاس دائمی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایرلن و فدراسیون روسیه، سند سومین کارگروه همکاری های استانی و منطقه ای ، سند دهمین اجلاس کارگروه های همکاری حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیدن روسیه، سند ششمین نشست کارگروه آب ، برنامه اجرای یادداشت تفاهم همکاری در زمینه های استاندارد سازی و اندازه شناسی، یادداشت تفاهم مبادلات اقتصادی، تجاری صنعتی ترانزیت ، توسعه خدمات بندری و حمل و نقل کالا بخشی از این تفاهم ها است که تا دقایقی دیگر بین دو وزیر به امضا می رسد.

نوشتن دیدگاه