پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8260
منتشر شده در جمعه, 01 شهریور 1398 13:12
تعداد دیدگاه: 0
کنایه-سعید-آذری-به-مدیران-فعلی-ذوب-آهن-بعد-از-برکناری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از برکناری از سمتش، پیامی را در تقدیر از مدیران سابق باشگاه و کارخانه...

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از برکناری از سمتش، پیامی را در تقدیر از مدیران سابق باشگاه و کارخانه منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن روز گذشته و درست در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اقدام به برکناری سعید آذری مدیرعامل این باشگاه کردند. آذری در شرایطی از ذوب آهن کنار گذاشته شد که رئیس هیات مدیره این باشگاه از «زیان ده» بودن این باشگاه و «مشکلات فرهنگی» به عنوان دلایل این تصمیم یاد کرده است!

با این حال سعید آذری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، به مدیرعامل فعلی شرکت ذوب آهن و اعضای هیات مدیره این باشگاه طعنه زده است. در بخشی از پیام آذری آمده است: « موظفم از تمامی مدیران عامل ذوب آهن، اعضای هیئت مدیره کارخانه و باشگاه طی این مدت ۶ سال تشکر ویژه داشته باشم، ولی بعضی نام ها را نمی توانم ننویسم و تشکر نکنم: جناب آقای مهندس مسعود ابکا، مرد مردان مدیریت عرصه فولاد و کشور، دکتر اردشیر سعد محمدی و جناب آقای رسول برقی کار و جناب آقای محمد حسن زدا، عزیزان من اگر شما نبودید اثری از موفقیت های ذوب نبود ذوب آهن بیشتر از اینکه مدیون تلاش من و همکارانم در باشگاه باشد مدیون تفکرات سازنده شماست.»

آذری که اختلافاتش با بعضی از اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه و همچنین یزدی زاده مدیرعامل فعلی شرکت ذوب آهن بر هیچکس پوشیده نیست، در واقع بدون نام بردن از وی در پیامش و تقدیر از مدیران سابق به نوعی به مشکلات و اختلافاتش با مدیری اشاره کرده است که در نهایت زمینه برکناری اش را فراهم کرد.

نوشتن دیدگاه