پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7615
منتشر شده در جمعه, 28 تیر 1398 19:18
تعداد دیدگاه: 0
اسفندیار-چیزی-را-از-دست-نداده‌ایم،-جبران-می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت، هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و قطعا در بازی‌های بعد...

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت، هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و قطعا در بازی‌های بعد شکست برابر روسیه را جبران می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، امیرحسین اسفندیار کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از شکست مقابل روسیه، اظهار کرد: این تیم روسیه را در فینال نوجوانان جهان شکست داده بودیم و روس‌ها آمده بودند که آن شکست را جبران کنند. هدف ما هم این بود که ثابت کنیم پیروزی مقابل این تیم در فینال نوجوانان جهان شانسی نبوده است. بازی خوبی مقابل این انجام دادیم، اما متاسفانه در بعضی امتیازها، اشتباهاتی انجام دادیم که می شد این اشتباهات را انجام نداد. 

او ادامه داد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در بازی‌های بعد این شکست را جبران کنیم، چون هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. ضمن اینکه به نظر من در بازی امروز روس‌ها خیلی خوش شانس‌تر از ما بودند که پیروز بازی شدند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: ما مدعی قهرمانی هستیم و باید در همه بازی‌ها بالاترین کیفیت را داشته باشیم. فردا با جمهوری چک بازی داریم که ان‌شاءالله با پیروزی مقابل این تیم از مرحله گروهی صعود کرده و راهی مرحله بعدی می‌شویم.

او در پایان تصریح کرد: امروز در بازی مقابل روسیه همه بازیکنان و هم تیمی‌هایم از جان مایه گذاشتند و کسی کم کاری نکرد. در حال حاضر ما چیزی را از دست نداده‌ایم و قطعا در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه