جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4708
منتشر شده در سه شنبه, 11 دی 1397 18:00
تعداد دیدگاه: 0

مهاجم استقلال مشکلی برای ماندن در این تیم ندارد و حداقل تا پایان فصل در این تیم ماندنی خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از ورزش سه ؛ مرتضی تبریزی یکی از مهمترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود که در همان بازی اول برابر تراکتورسازی هم گل زد تا نوید یک فصل فوق العاده را با پیراهن این تیم بدهد.
تبریزی حتی در بازی برگشت برابر السد هم موفق شد گل دوم استقلال را با ضربه سر بزند و تیمش را در آستانه صعود قرار بدهد اما بعد از این به دلیل شرایط بد استقلال او هم افت کرد و نتوانست به درخشش هفته های ابتدایی خود ادامه بدهد.
در این بین بعد از پایان نیم فصل حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی تبریزی به راه افتاده است در حالی که قانون به او اجازه نمی دهد به تیم های داخلی برود و او فقط می تواند در خارج از ایران در کشوری بازی کند که لیگش در سال 2019 آغاز می شود.
با این وجود تبریزی قصد جدایی از استقلال را ندارد و حداقل تا پایان این فصل در این تیم ماندنی خواهد بود. مرتضی تبریزی انگیزه زیادی دارد تا با درخشش در ترکیب استقلال بتواند خاطره های تلخ نیم فصل اول را فراموش کند و به بازیکن مورد نظر هواداران این تیم تبدیل شود.
در این بین با توجه به اعتقادی که شفر به سبک بازی تبریزی دارد این بازیکن می تواند در نیم فصل دوم به یک بازیکن بزرگ در ترکیب تیمش تبدیل بشود.

نوشتن دیدگاه