جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4525
منتشر شده در سه شنبه, 19 تیر 1397 10:10
تعداد دیدگاه: 0

اتفاق‌های عجیبی که سالهاست گریبان تیم امید را گرفته امروز یکی از آن‌ها بار دیگر رخ داد تا نشان داده شود تیم امید برای رسیدن به اهدافش مثل همیشه کار سختی پیش رو دارد.

اردوی تیم امید برای آماده سازی این تیم در بازی‌های آسیایی چند روزی است که در آکادمی فوتبال در حال برگزاری است و امروز هم این تیم در دیداری دوستانه به مصاف پارس جنوبی رفت.

امروز دو تن از بازیکنان تیم امید که عضو باشگاه نساجی مازندران هستند بدون اطلاع سرمربی تیم قصد خروج از اردو را داشتند. آن‌ها در حالی تصمیم به اقدام ترک اردو را گرفته بودند که صبح امروز محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون در محل اردو حاضر شده بوه و شاهد این تصمیم دو بازیکن بوده است.

حمید استیلی مدیر تیم ملی امید که متوجه قضیه می‌شود از این دو بازیکن به دلیل این کارشان توضیح می‌خواهد و این دو بازیکن اعلام می‌کنند به دلیل تحت فشار بودن از سوی باشگاه برای بازگشت به تمرینات تیم نساجی مجبور شده اند که اردو را ترک کنند.

نکته عجیب این است که چرا باشگاه نساجی اول اینکه موقعیت تیم امید را درک نکرده و درحالی که اکثر باشگاه‌ها در حال تعامل با تیم امید هستند این چنین دو بازیکن خود را تحت فشار گذاشته اند و در ثانی چرا بدون اطلاع دادن به مسئولان تیم امید از دو بازیکن خواسته اند که اردو را ترک کنند.

در هر صورت حمید استیلی اجازه رفتن این دو بازیکن را از کرانچار سرمربی تیم می‌گیرد و این دو محل اردو را ترک می‌کنند. اما مسئله این است که آیا فدراسیون فوتبال می‌خواهد نسبت به این اقدام باشگاه نساجی بی تفاوت بگذرد؟! آیا قرار است هر باشگاهی بازیکنش را تحت فشار قرار داد اردو را ترک کنند؟!

نوشتن دیدگاه