جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23696
منتشر شده در پنج شنبه, 25 اسفند 1401 15:01
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

سیدرضا مرتضوی گفت: امروزه رقابت‌های ورزشی؛ حوزه‌های فرهنگ، سیاست، امنیت، اجتماعی و... را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در برنامه شبی با قهرمانان که شب گذشته به منظور تجلیل از افتخارآفرینان ورزش نصف جهان برگزار شد، اظهار داشت: امشب شبی است که به مناسبت تجلیل و پاس‌داشت از قهرمانان استان اصفهان به همت اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌ها، این مراسم برگزار گردید تا از کار فوق العاده ورزشکاران اصفهانی تجلیل به عمل آید.
وی با بیان اینکه باور داریم ورزش و امر رقابت ورزشی صرفا یک نگاه سنتی نیست، افزود: امروزه ورزش و رقابت‌های ورزشی حوزه‌های فرهنگ، سیاست، امنیت، اجتماعی و ... را تحت تاثیر قرار داده و دایره ورزش به ویژه ورزش قهرمانی بسیار گسترده در حوزه‌های مذکور تفسیر می شود.
سیدرضا مرتضوی گفت: جامعه‌ای که قهرمانان ورزشی بیشتری دارد و ورزشکاران آن بر سکوهای مختلف بین المللی تکیه می‌زنند؛ حوزه اقتدار خود را در عرضه جهانی و بین‌الملل افزایش و ارتقاء می‌دهد و امروز کسی به این امر تردید ندارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه سیاست‎گذاری در حوزه ورزش قهرمانی باید با رویکردهای جدیدی انجام شود، تصریح کرد: این نگاه متفاوت و متعالی به توسعه ورزش همگانی کمک خواهد کرد که خوشبختانه این رویکرد در سال‌های اخیر در ورزش کشور و استان اصفهان اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: اصفهان می‌تواند به عنوان یک استان پیشران در حوزه‌های مختلف ورزشی نگاه‌های جدیدی را به سمت ورزش هدایت و جذب کند که با وجود ورزشکاران شایسته اصفهان این کار در استان انجام شده است.
مرتضوی در پایان گفت: امیدوارم در بحث استعدادیابی با برنامه‌ریزی مطلوب به جایگاهی برسیم که در رشته‌های مختلف ورزشی در جهان صاحب عنوان باشیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه