پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23124
منتشر شده در شنبه, 17 دی 1401 11:36
تعداد دیدگاه: 0

پایان دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی تفنگ بانوان، پس از راه‌یابی سه طلایی‌پوش به فینال رقابت‌ها، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و فاطمه امینی به ترتیب در جایگاه سوم، چهارم و پجنم ایستادند و تیم سپاهان با وجود برتری خود در هفته های گذشته به عنوان تیم صدرنشین قاطعانه قهرمان لیگ‌برتر...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان روز گذشته به میزبانی تیم شهید زین‌الدین قم در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در پایان دیدارهای هفته پایانی مسابقات، تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست در رقابتی حساس تیم تیگرا را شکست دهد و به پیروزی دست یابد و سکوی نخست این فصل از رقابت‌ها را طلایی کردند.

 نجمه خدمتی، فاطمه امینی و آرمینا صادقیان بازیکنان ارزشمند تیم فولاد مبارکه سپاهان، توانستند با درخشش خود به جمع هشت بازیکن برتر هفته پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند و در فینال به رقابت بپردازند.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات بازیکنان طلایی‌پوش سپاهان نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه امینی با برتری به ترتیب در سکوهای سوم، چهارم و پنجم ایستادند و قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان شدند.

تیم تیراندازی با تفنگ بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این از مسابقات لیگ برتر، با ۷ پیروزی متوالی و بدون شکست با حضور بازیکنان ستاره توانست قاطعانه عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه