جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23106
منتشر شده در چهارشنبه, 14 دی 1401 14:12
تعداد دیدگاه: 0
سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین:

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: اگر فرصت داده‌ شود، این تیم در حدود دو سال آینده می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، بازیکنان با پتانسیل بالایی داریم و امیدوارم در ادامه از این که هستیم بهتر باشیم و به پلی‌آف برسیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین درخصوص لیگ داخلی، شرایط و نحوه برگزاری رقابت‌های سال جاری گفت: لیگ امسال ۱۲ تیمی شده و همین سبب زیادتر شدن بازی‌ها شد، تیم‌های خوبی حضور دارند، جدای از سپاهان که به‌عنوان مدافع قهرمانی و صدرنشین بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد، باقی بازیکنان در میان بقیه تیم‌ها تقسیم شده‌اند، رقابت‌ها نزدیک بوده و حتی تیم‌های پایین جدول نیز بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: لیگ قوی و خوبی بود و مطمئناً در ادامه نیز تیم‌ها بازی خوبی را ارائه خواهند کرد.

مرتجی با یادآوری وقفه‌های پیش آمده در لیگ، عنوان کرد: بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، لیگ نسبتاً به جایی رسیده بود که تیم‌ها هماهنگی خوبی پیدا کرده بودند، اما چاره‌ای نیست و باید بخاطر تیم ملی مسابقات لیگ را تعطیل کرد، وقفه حدود دو ماه و نیمه ایجاد شده و با اعلام فدراسیون دو بازی باقی مانده نیم‌فصل در نیمه دوم بهمن‌ماه برگزار خواهند شد.

وی در خصوص شرایط تیم سپاهان نوین نیز تصریح کرد: بر اساس سیاست‌گذاری باشگاه تیم جوانی را بستیم و بازیکنان بسیار خوبی را در رده سنی امید جذب کردیم، میانگین سنی تیم ما ۲۲ است که برای تیمی که می‌خواهد پشتوانه سپاهان باشد، بسیار قابل قبول است‌، در ابتدا لیگ هنوز به هماهنگی مورد نظر نرسیده و یکی دوتا آسیب‌دیده هم داشتیم. با برگشت مصدومان و هماهنگ شدن بازیکنان توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. 

مرتجی خاطر نشان کرد: اگر فرصت داده‌ شود، این تیم در حدود دو سال آینده می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، بازیکنان با پتانسیل بالایی داریم و امیدوارم در ادامه از این که هستیم بهتر باشیم و به پلی‌آف برسیم.

مربی تیم ملی هندبال درباره رقابت‌های پیش‌رو تیم ملی، تصریح کرد: ۲۲ دی‌ماه نخستین رقابت تیم ملی برابر شیلی آغاز خواهد شد، در حال حاضر بازیکنان از لحاظ جسمی و تاکتیکی در آمادگی ۷۰ درصدی هستند. قطعاً تا پایان این اردو و در ادامه با بازی‌های تدارکاتی که در پیش داریم به اوج آمادگی و هماهنگی خواهیم رسید.

مرتجی همچنین در خصوص سطح کیفی رقبا، توضیح داد: در گروهی هستیم که شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا حضور دارند، در نخستین دیدار به مصاف شیلی می‌رویم که تیمی در حد هندبال ایران است و اگر بتوانیم توانمندی‌های خود را نشان دهند، این بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: پس از آن دو روز، ۲۴ دی به مصاف مونته‌نگرو به‌عنوان پدیده هندبال اروپا خواهیم رفت که تیم جوانی داشته و بازیکنان خوبی دارد، می‌توان گفت که بازی نسبتاً سختی داریم و امیدواریم به پیروزی برسیم.

مرتجی در پایان با اشاره به سومین رقابت تیم ملی هندبال در مرحله گروهی با اسپانیا در 26 دی‌ماه، تأکید کرد: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی و تیم‌های خوب جهان است، قطعاً بازی سختی در پیش داریم، اما مطمئن هستیم که با بازی خوب بچه‌ها از حیثیت هندبال ایران دفاع خواهیم کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه