پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21974
منتشر شده در شنبه, 08 مرداد 1401 13:02
تعداد دیدگاه: 0
سرپرست فدراسیون فوتبال:

سرپرست فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر تاکید کرد ورود وی ای آر بسیاری از دغدغه های بخش مدیریتی فوتبال را رفع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، میرشاد ماجدی گفت: از برادرم خداداد افشاریان به خاطر دغدغه بسیار زیادی که برای داوری دارد تشکر میکنم. همچنین از دبیرکل فدراسیون که از خانواده شما است و ساعت‌ها برای اولین دغدغه داوری یعنی بحث var باهم صحبت میکنیم.

وی اضافه کرد: شب گذشته با اینکه وزیر ورزش بیمار است اما حدود ۴٠ دقیقا صرفا درخصوص این موضوع باهم صحبت کردیم. به عنوان یک فوتبالی معتقد هستم در صورت ورود وی ای آر بسیاری از فسادها و مشكلات از بین خواهد رفت. خیلی از تیمهای کشور ما تاکتیک اعمال فشار به داور مسابقه از طریق نیمکت را در دستور کار خود میگذارند. جالب است در بعضى بازی ها تیم برنده و بازنده هر دو به داورى معترضند.

رئیس فدراسیون در ادامه اظهار داشت: به شما افتخار می کنم چون رزومه شما را می بینم و شاهد هستم که سطح علمی و مدارک تحصیلی شما نسبت به بسیاری از بخشهای دیگر فوتبال کشور بیشتر است. کلاس دانش افزایی کلاس یادگیری نیست بلکه فرصتی برای ایجاد تلنگر است. من به عنوان شخصی که عاشقانه در فوتبال بودم و خواهم بود، فارغ از اینکه در چه بخشی باشم، بیشتر از خود شما دنبال var هستم چون به نوعی خود ما را نجات میدهد. تا به این لحظه ۳بار کمیته‌های اخلاق و انضباطی را فراخواندم تا برخورد قاطع تری با تخلفات داشته باشیم. هر كارى كه براى شما و داورى كشور انجام شود وظيفه ماست و باور داريم شايسته اتفاقات بهترى هستيد.

ماجدی اضافه کرد: از شما خواهش دارم که در قضاوت همه فکر و ذکرتان صرفا قاضی بودن باشد. دریافتی من به عنوان مسئول فدراسیون در حد شخصی که ٢۴ساعت وقت خود را میگذارد، نیست. شما هم قطعا همین شرایط را دارید و تامین همین افزایش حقوق چند وقت قبل نیز کار آسانی نیست و امکان افزایش مجدد را نداریم. تحریم، حق پخش تلویزیونی و برخی مسائل دیگر که باعث میشود درآمدهای فوتبال به دستمان نرسد از این کار جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: مجددا جلسه‌ای با کمیته‌های اخلاق و انضباطی برگزار خواهم کرد و همه تلاشمان را می کنیم تا تکلیف بسیاری از حواشی را روشن کنیم. اینکه به یکباره به شرایطی مانند آلمان برسیم نشدنی است اما باید شرایط را بهتر و نزدیکتر کنیم. امسال برخوردهای محکمی با مسایل انضباطی خواهیم داشت. در بحث var به شرایط بهتری نزدیک شدیم. البته همه چیز دست ما نیست، برخی اقدامات که دست فدراسیون بود را پیش بردیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه