شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20899
منتشر شده در سه شنبه, 13 مهر 1400 12:23
تعداد دیدگاه: 0
حضور-بیش-از-۶۰-هزار-جوان-در-ورامین-فعالیت-۱۳-هزار-ورزشکار-در-ورامین

ایسنا/تهران همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به دیار ۱۵خرداد ، حمید سجادی با حضور در بیت آیت الله...

ایسنا/تهران همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به دیار ۱۵خرداد ، حمید سجادی با حضور در بیت آیت الله محمودی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر سه شنبه ۱۳ مهر ماه در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی در شهر شهیدان ۱۵خرداد بیان کرد: ما به ظرفیت های بالای جوانان این خطه خصوصا در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت های ورزشی خصوصا ورزش قهرمانی شویم.

وی افزود: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های وزارت گرفته شده است انشالله اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و توجه به بحث جوانان صورت خواهد گرفت.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نیز با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در خطه شهدای پانزده خرداد در یک روز تعطیل عنوان کرد: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه می باشد.

وی توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی را مهم دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه گردد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پرسنل اداره ورزش و جوانان و رفع مشکلات این اداره در شهرستان ورامین شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار اظهار کرد: امروز بیش از ۶۰ هزار جوان در ورامین حضور دارند که ظرفیت بسیار بالایی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: قبل از انقلاب ، ۱۵۰۰ ورزشکار در ورامین فعالیت داشتند اما امروز به برکت انقلاب ، بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده و ۱۳هزار ورزشکار آزاد مشغول به فعالیت هستند که باید به این ظرفیت توجه شود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه