جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14466
منتشر شده در سه شنبه, 25 شهریور 1399 17:30
تعداد دیدگاه: 0

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا...

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا قرار است در پیکان بماند، گفت: قرارداد من تمام شده است، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. با مسئولان باشگاه پیکان صحبت‌هایی به صورت تلفنی انجام دادم، ولی باید به باشگاه بروم تا ببینم شرایط چگونه است. طبیعتاً اولویت اولم پیکان است و اگر این امکان وجود نداشت که اینجا بمانم به پیشنهادی دیگر فکر خواهم کرد. فکر می‌کنم تا کمتر از یک هفته دیگر برای فصل بعد تصمیم بگیرم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در فصل گذشته راضی است؟»، تأکید کرد: ما نتایج خوبی نگرفتیم و تا آخرین هفته استرس سقوط داشتیم، بنابراین در پیکان هیچ‌کس نباید از عملکردش راضی باشد. البته مسئله تلاش کردن فرق می‌کند، چون همه بازیکنان تلاش کردند تا نتایج خوبی بگیریم، ولی به‌هرحال دلایل مختلفی وجود داشت که فصل خوبی برای ما رقم نخورد. من در فصل گذشته 25 بازی برای تیمم انجام دادم و خدا را شکر که لیگ را بدون مصدومیت به پایان رساندم.

وی با بیان اینکه پیکان فصل سختی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: ما در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم استرس داشتیم که این کارمان را چند برابر سخت می‌کرد، با این حال خوشحالم که در نهایت در لیگ برتر ماندگار شدیم. بعد از شروع مجدد بازی‌ها نتایج خوبی گرفتیم و حضور عبدالله ویسی هم شرایط را تغییر داد. ما واقعاً روزهای پراسترسی را سپری کردیم، ولی خدا را شکر که در پایان همه چیز خوب تمام شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه