جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13696
منتشر شده در جمعه, 10 مرداد 1399 14:23
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از اینکه به‌عنوان قهرمان فصل نیمه‌تمام...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از اینکه به‌عنوان قهرمان فصل نیمه‌تمام لوشامپیونه معرفی شد و اخیراً هم موفق شد جام حذفی فرانسه را فتح کند، حالا خود را آماده رویارویی با المپیک لیون در دیدار امشب (جمعه) در فینال جام اتحادیه فرانسه می‌کند و پس از آن باید در تاریخ 22 مرداد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا ایتالیا مصاف کند.

مارکو وراتی در آستانه دیدار فینال جام اتحادیه فرانسه گفت: ما هنوز به بازی با آتالانتا فکر نمی‌کنیم. مهم‌ترین بازی در حال حاضر برای ما، تقابل با لیون در فینال جام اتحادیه است. خوشحالیم که در این بازی مقابل لیون قرار می‌گیریم، آنها تیم خیلی خوبی دارند.

هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن همچنین با اشاره به مصدومیت هم‌تیمی فرانسوی‌اش در دیدار فینال جام حذفی فرانسه که باعث شد تا او بازی با آتالانتا را از دست بدهد، اظهار داشت: زمانی که جام قهرمانی را بالای سر بردیم، به امباپه فکر می‌کردیم، اما مصدومیت هم بخشی از حرفه ما فوتبالیست‌هاست. ما جای خالی کیلیان را حس خواهیم کرد. هر تیمی جای خالی بازیکنی همچون او را حس می‌کند.

امباپه در فصل جاری در 34 بازی آمار 30 گل زده و 17 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است و بهترین گلزن پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه