جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13248
منتشر شده در دوشنبه, 09 تیر 1399 05:10
تعداد دیدگاه: 0
چالش-سازمان-لیگ-فوتسال-برای-شروع-فصل-بعدی-لیگ-برتر

سازمان لیگ فوتسال برای شروع فصل بعدی لیگ برتر با موانعی روبه‌رو است. به گزارش ایسنا، لیگ برتر بیست...

سازمان لیگ فوتسال برای شروع فصل بعدی لیگ برتر با موانعی روبه‌رو است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر بیست و یکم فوتسال با مشخص شدن قهرمان به پایان رسید و تیم مس سونگون برای سومین فصل پیاپی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

سازمان لیگ فوتسال پیش از این اعلام کرده بود که فصل جدید رقابت‌ها را از شهریورماه شروع خواهد کرد تا تیم ملی فرصت کافی برای آماده‌سازی برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را داشته باشد.هم‌چنین بر اساس تصمیم سازمان لیگ فوتسال، این فصل از مسابقات لیگ برتر بدون پلی‌آف برگزار خواهد شد. بدین ترتیب لیگ آینده فوتسال حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود.

اما چالش بزرگ پیش روی سازمان لیگ فوتسال نامشخص بودن وضعیت تیم‌های لیگ دسته اول است. پیش از این قرار بود این مسابقات در هفته اول تیرماه برگزار شده و تا پایان این ماه تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود، اما رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و انجام ندادن تست کرونا توسط برخی تیم‌های لیگ دسته اولی باعث شد تا سازمان لیگ این مسابقات را لغو کند و مشخص نیست چه زمانی برگزار شود.

از سوی دیگر کمیته انضباطی درمورد تیم شهرداری قرچک که مدعی صعود به لیگ برتر است حکمی داده و سه امتیاز از این تیم به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز کسر کرده که تا زمان برگزاری کمیته استیناف نمی‌توان در مورد وضعیت گروه دوم لیگ دسته اول صحبت کرد.

از سوی دیگر باشگاه استقلال تهران هم برای حضور در لیگ برتر فوتسال درخواست داده و به نظر می‌رسد مصمم به حضور در بازی‌هاست و اگر سازمان لیگ فوتسال چاره‌ای برای اضافه کردن این تیم به لیگ نیندیشد، استقلالی‌ها از طریق فشار به فدارسیون فوتبال خواستار حضور در مسابقات خواهند بود. همه این‌ها مواردی است که سازمان لیگ فوتسال را در مورد زمان شروع فصل بعد لیگ برتر دچار چالش کرده و باید برای حل  و فصل آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه