پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12269
منتشر شده در دوشنبه, 01 ارديبهشت 1399 12:28
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خامس رودریگس که قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید در پایان پایان ماه ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد، آینده‌ حرفه‌ای‌اش هنوز در هاله‌ای از ابهام است، این در حالی است که به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه اسپانیایی خود را آماده فروش این هافبک کلمبیایی می‌کنند. اخیراً نشریه «اسپورت» چاپ...

فاستینو آسپریلا، مهاجم پیشین تیم ملی کلمبیا که خود سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس با نیوکاسل را دارد، در گفت‌وگو با «بلو رادیو» کلمبیا گفت: منچستریونایتد تیم مناسبی برای خامس می‌تواند باشد. مدتی است که منچستریونایتد عنوانی را کسب نکرده است و آنها در فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده هستند. آنها بازیکنان خوبی همچون خوان ماتا دارند، بازیکنی که سبک بازی‌اش شبیه به خامس است، هرچند ماتا کمی هجومی‌تر و پرتحرک‌تر است، اما به نظرم خامس به راحتی می‌تواند خود را با منچستریونایتد وفق دهد.

 

خامس 28 ساله پس از درخشش در جام جهانی 2014 برزیل، تابستان همان سال با قراردادی شش ساله به ارزش 75 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست. فصل اول حضور در رئال مادرید برای این هافبک کلمبیایی خوب پیش رفت و او در 46 بازی 17 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند، اما با آمدن زین‌الدین زیدان به این تیم روزهای اُفت خامس هم شروع شد، چرا که این سرمربی فرانسوی خیلی به او اعتقاد نداشت.

رودریگس در ادامه در تابستان 2017 با قرارداد قرضی دو ساله راهی بایرن مونیخ شد و پس از حضوری موفق در این تیم آلمانی و ثبت 15 گل در 67 بازی، دوباره به رئال مادرید بازگشت. خامس این فصل در 13 بازی برای سفیدپوشان مادرید به میدان رفته و یک‌ گل زده و دو پاس گل هم به نامش به ثبت رسیده است.

گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون آرسنال و اینتر هم وضعیت هافبک تیم ملی فوتبال کلمبیا را زیرنظر دارند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه