چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10808
منتشر شده در یکشنبه, 22 دی 1398 10:32
تعداد دیدگاه: 0
عذرخواهی-فیرمینو-از-کلوپ-با-وجود-زدن-گل-پیروزی‌بخش-لیورپول-مقابل-تاتنهام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین پیروزی در بیست‌و‌یکمین بازی این فصل لیورپول در لیگ برتر انگلیس شب...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین پیروزی در بیست‌و‌یکمین بازی این فصل لیورپول در لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) به لطف تک گل دقیقه 37 روبرتو فیرمینو و در خانه تاتنهام رقم خورد. با این حال طبق گفته یورگن کلوپ سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید، این بازیکن برزیلی از او عذرخواهی کرده است.

کلوپ گفت: بعد از بازی زمانی که به سمت فیرمینو رفتم تا او را در آغوش بگیرم،‌ قبل از اینکه من حرفی بزنم، او ایستاد و گفت «می‌دانم که باید گل‌های بیشتری می‌زدم» و باید بگویم؛ شک نکنید این چیزی نبود که من می‌خواستم به او بگویم. شاید حرفش درست بود. او در یکی از موقعیت‌هایی که داشت با همان اولین ضربه‌اش به توپ می‌توانست گل بزند. فیرمینو یک سوپربازیکن است اما این اولین باری نیست که من این را می‌گویم و امیدوارم که آخرین بار هم نباشد. این پسر واقعاً تحسین‌برانگیز است.

لیورپول که اکنون با حاشیه امنیتی 16 امتیازی صدرنشین جدول است و به سرعت به سمت اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس طی 30 سال اخیر حرکت می‌کند، یکشنبه هفته آینده مقابل رقیب دیرینه‌اش منچستریونایتد به میدان خواهد رفت، تنها تیمی که در این فصل لیگ برتر توانسته از قرمزهای آنفیلد امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه