جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4806
منتشر شده در دوشنبه, 15 بهمن 1397 12:47
تعداد دیدگاه: 0

در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «خون خدا»، «طلا» و «شبی که ماه کامل شد» روی پرده سینما رفت.


پاسخ پرویز شهبازی درباره روابط نامشروع در فیلم «طلا»
در نشست خبری فیلم «طلا» به تهیه‌کنندگی «رامبد جوان» خبرنگاری خطاب به پرویز شهبازی، کارگردان این فیلم گفت: «این‌که شخصیتی حاضر شود بچه‌ای را از کسی که همسرش نیست، باردار شده و نگه دارد آیا با فرهنگ ایرانی اسلامی همخوانی دارد؟» که کارگردان طلا در پاسخ گفت : «خیر، با فرهنگ اسلامی همخوانی ندارد اما این اتفاق را در جامعه می‌بینیم.»
احساساتی شدن بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» در نشست خبری
شبنم مقدمی بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» در شرایطی که هنوز از تماشای فیلم متأثر بود در سخنان گفت: این برای اولین بار بود که فیلم را همراه با شما دیدم و هنوز بابت آن هیجان زده هستم. تصویرم در فیلم برای خودم عجیب بود و فکر نمی‌کردم این فیلم را من بازی کرده باشم. هنوز هم تحت تاثیر مادرانگی این فیلم هستم اما می‌توانم بگویم نرگس آبیار مجموعه‌ای از رفتار، حرکت و ... به من داده بود و از او ممنونم که کمتر بختش به سراغ بازیگری می‌رود. وقتی این فیلم را می‌دیدم قلبم در حال کنده شدن بود.
نرگس آبیار در ابتدای این نشست درباره شکل‌گیری ایده اولیه ساخت این فیلم گفت: موضوع این فیلم سال‌ها قبل من را درگیر کرده بود و اخبارش را دنبال می‌کردم و برایم همیشه جالب و جذاب بود اما سال گذشته که این پیشنهاد به من شد متوجه شدم طرح برای آقای مرتضی اصفهانی است و وقتی دیدم نگاه زنانه دارد، برای من جذاب بود زیرا زن‌ها همیشه از کاراکترهای جذاب برای من هستند و به همین دلیل تصمیم به ساخت این اثر گرفتم.
انتقاد تند کارگردان «خون خدا» از سلبریتی‌ها: خیلی به ما بی‌احترامی کردند
در نشست خبری «خون خدا»، عباس میرزایی از این‌که بسیاری از سلبریتی‌ها، فیلمنامه را نخوانده، حضور در این کار را با بی‌احترامی رد کرده‌اند، لب به انتقاد گشود. مرتضی‌علی عباس میرزایی کارگردان «خون خدا» گفت: «یکی از دوستان به من پیشنهاد داد که از سلبریتی‌ها دعوت کنید تا در کار حضور داشته باشند. من شخصا تماس گرفتم با برخی بازیگران اما آن‌ها فیلم‌نامه را نخوانده، ما را روی هوا فرستادند و حتی بی احترامی‌های عجیبی را هم از طرف آن‌ها شنیدیم. سلبریتی‌ها حاضر نیستند فیلم مذهبی بازی کنند. البته که من در نهایت خوشحالم که به آن تیمی رسیدم که خودم می‌خواستم.»

 

منبع مهر و خبر آنلاین 

نوشتن دیدگاه