سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17210
منتشر شده در دوشنبه, 04 اسفند 1399 18:24
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره دوسالانه عکس «نور» با دبیری کمال الدین شاهرخ...

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره دوسالانه عکس «نور» با دبیری کمال الدین شاهرخ از سوی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان و با حمایت موسسه فرهنگی هنری رزمندگان اسلام برگزار شد.

این دوره از دوسالانه عکس نور با دبیری کمال الدین شاهرخ از سوی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان وبا حمایت موسسه فرهنگی هنری رزمندگان اسلام در دو بخش ویژه و آزاد در قالب مجموعه عکس با نگاهی نو به ظرفیت‌ها و فرصت‌های استانی و تلاش جدی بر رفع معضلات، آسیب‌ها و تهدیدات استان‌های سراسر کشور، سال گذشته به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

کتاب این جشنواره به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران آماده شد اما به دلیل فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، رونمایی از این کتاب به تاخیر افتاد.

سرانجام، شورای سیاست گذاری چهارمین دوره دوسالانه عکس «نور» در راستای این رویداد فرهنگی اقدام به رونمایی کتاب جشنواره گرفت و این اقدام عصر امروز دوشنبه چهارم اسفند ماه 1399 در قالب مراسمی با حضور برگزیدگان، اساتید و پیشکسوتان عکاسی در گالری خانه عکاسان حوزه هنری تهران به نمایش درآمد.

همچنین علاوه بر رونمایی از کتاب عکس این دوره از دوسالان، منتخبی از آثار برگزیده در دوسالانه نیز در گالری شماره یک خانه عکاسان به نمایش درآمده است.

شبکه سازی، تهیه بانک اطلاعات تصویری، توانمندسازی عکاسان با برگزاری کارگاه‌های عکاسی و کشف استعدادهای جوان، ایجاد فرصت‌ها، معرفی ظرفیت‌ها، بررسی تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی و ارتقاء ارتباط و شناخت میان هنرمندان، مردمی کردن حرکت‌های هنری، آموزشی به ویژه حلقه‌های مساجد، تربیت و فراهم کردن زمینه‌های تولید اثر و نقش آفرینی در عرصه‌های داخلی و بین المللی از برنامه‌های چهارمین دوسالانه عکس «نور» بود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه