جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16630
منتشر شده در چهارشنبه, 01 بهمن 1399 15:30
تعداد دیدگاه: 0
تمدید-مهلت-شرکت-در-جشنواره-ملی-عصر-سلیمانی‌ها

ایسنا/فارس رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که زمان ثبت‌نام و شرکت در جشنواره ملی...

ایسنا/فارس رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که زمان ثبت‌نام و شرکت در جشنواره ملی "عصر سلیمانی‌ها" با توجه به استقبال خوب انجام شده، تا پایان هفته اول بهمن، تمدید شد.

محمد صحت، چهارشنبه اول بهمن به خبرنگاران، توضیح داد: جشنواره ملی تولید محتوای "عصر سلیمانی‌ها" در بخش‌های رویدادی و مسابقه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بخش رویدادی آن به شکل استانی و توسط گردان‌های سایبری بسیج و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به امکان مشارکت اقشار مختلف مردم در بخش مسابقه‌ای این جشنواره، گفت: جشنواره عصر سلیمانی‌ها در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه برگزار می‌شود.

صحت ادامه داد: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مکتب سلیمانی»، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاکره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس کرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» هستند که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۴ قالب ذکر شده در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.farsfestival.ir ارسال کنند.

مشاور فرهنگی رئیس جهاددانشگاهی فارس، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را دهه فجر امسال اعلام و اضافه کرد: برای جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» به‌طور کلی ۶۰ میلیون جایزه در نظر گرفتیم که این جوایز در رشته‌های مختلف از ۷ میلیون تومان گرفته تا یک میلیون تومان متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: جهاددانشگاهی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در برنامه‌ریزی و برگزاری این جشنواره سراسری، سازمان فضای مجازی را یاری کرده‌اند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه