جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14661
منتشر شده در جمعه, 04 مهر 1399 13:30
تعداد دیدگاه: 0
7-روز-با-پخش-اقتباس‌ها-و-یادگاری‌های-سینما-تلویزیون-وارد-حصر-آبادان-می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلویزیون در شبکه نمایش این هفته تدارکی خاص دیده است. در ژانر هفتگی خود...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلویزیون در شبکه نمایش این هفته تدارکی خاص دیده است. در ژانر هفتگی خود فیلم‌های سینمای اقتباس را روی آنتن می‌برد و  در بخش صحنه‌گران به مرور آثار فیلم‌های سینمایی سعید ملکان طراح، چهره‌پرداز و تهیه‌کننده کشورمان می‌پردازد.

همزمان با آغاز فصل سوم سال، مخاطبان فیلم‌های کلاسیک می‌توانند از شنبه 5 مهرماه تکرار این باکس را در دو باکس 6صبح و 15 بعدازظهر به تماشا بنشینند.

*فیلم‌های سینمایی ساعت 13 که اختصاص به فیلم‌های ایرانی دارد از شنبه 5 مهرماه تا 11مهرماه به ترتیب: مقاومت (در سالروز شکست حصر آبادان)، عبور از شب، مسافر ارغوان، رادیو آبادان، راوی کوچک، مدرسه پیرمردها( در روز جهانی سالمندان) و کلاهی برای باران از این شبکه پخش می‌شوند.

*علاقمندان به فیلم‌های سینمای اقتباس یافته از ادبیات داستانی می‌توانند از شنبه 5مهرماه در ساعت 19 به ترتیب فیلم‌های: دیوید کاپرفیلد، اتوبوس شب، آرواره‌ها، سریر خون، قصه‌های مجید، ناخدا خورشید و دیوانه از قفس پرید را از شبکه نمایش ببینند.

*این هفته شبکه نمایش در بخش صحنه‌گران به مرور آثار و فیلم‌های سعید ملکان طراح و چهره‌پرداز فیلم‌های سینمایی ایران که تاکنون 6 بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده است می‌پردازد.

فیلم‌های این بخش عبارتند از :خاکستر و برف، ویلایی‌ها ( همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان دفاع‌مقدس)، تنگه ابوقریب، آزادی مشروط، پدر آن دیگری، آواز گنجشک‌ها و مزار شریف که به ترتیب از روز شنبه تا جمعه ساعت 21 از این شبکه پخش خواهند شد.

*فیلم‌های شبکه نمایش، به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت 23 : جسی جیمز، فیلم‌های؛ چهارراه استانبول و شجاع‌ترین ( دو فیلم منتخب برای گرامیداشت روز آتش‌نشانی)، در بروژ، کودکی در زمان، تماس و راه‌حل بی‌رحمانه‌اند.

*فیلم‌های کلاسیک این شبکه به ترتیب: حادثه ماتئی، زمان روراستی، سامورایی شوگان، پرواز فونیکس، ریفی‌فی، توت‌فرنگی‌های وحشی و پول از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد پخش می‌شوند.‍

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه