جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13308
منتشر شده در شنبه, 14 تیر 1399 18:17
تعداد دیدگاه: 0

دبیر خانه جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت در دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» اصفهان، از اضافه شدن بخش مربوط به آثار با موضوع بیماری کرونا خبر داد که به شکل ویژه و در بخش مستقل مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد داد.


به گفته روابط عمومی این جشنواره پیرو مصوبه شورای سیاستگذاری جشنواره، جهت انعکاس خدمات ارزشمند و ایثارگرانه مدافعان سلامت و تجلیل از خدمات ایشان، و هم‌چنین ایجاد فرصتی برابر برای هنرمندانی که در این زمینه اقدام به تولید فیلم کرده‌اند، کلیه آثار مرتبط با بیماری کرونا به طور ویژه و در بخش مستقل مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

دبیر خانه جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت در بخشی دیگر از اطلاعیه خود از اصحاب هنر (تهیه کنندگان، فیلم نامه نویسان، فیلم سازان) دعوت کرد نسبت به ثبت نام و ارسال آثار مرتبط با کرونا، اقدام نمایند. به استناد این دبیر خانه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ برای شرکت به جشنواره ارسال کنند.(لینک ارسال آثار)
گفتنی است راههای ارتباطی با دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه به آدرس: اصفهان - خیابان نشاط - ابتدای خیابان فرشادی- ساختمان اهل البیت علیهم السلام، تلفن: ۳۲۲۰۷۷۶۴-۰۳۱و کانال تلگرام:‌mehr_salamt_film@ می باشد.

نوشتن دیدگاه