پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10838
منتشر شده در سه شنبه, 24 دی 1398 16:27
تعداد دیدگاه: 0
رشد-۲۷-درصدی-اردوهای-راهیان-نور-دانش‌آموزی-استان-کرمانشاه

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی...

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی می‌توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش‌آموزان را به گونه‌ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

به گزارش ایسنا،‌ یونس عزیزی با اشاره به اثربخشی بسیار اردوهای راهیان نور دانش آموزی، بیان کرد: باید در جهت کیفی‌سازی این اردوها کار شود. اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی می‌توانند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار بوده و دانش‌آموزان را به گونه‌ای بار بیاورند که حافظان دفاع از کیان ایران اسلامی در آینده باشند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به رشد ۲۷ درصدی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه در سال جاری داشت و افزود: امسال شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشیم. از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۸۴۵۳ نفر از دانش‌آموزان دختر استان کرمانشاه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شده‌اند که این میزان ۱۲۵ درصد سهمیه ابلاغی استان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال حدود ۱۵۸۴ دانش آموز دختر استان به اردوهای راهیان نور جنوب در استان خوزستان اعزام شده اند که بیش از ۱۰۰ درصد سهمیه استان است.

او با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه از اوایل بهمن، گفت: شاهد اعزام بیش از سهمیه ابلاغی دانش‌آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در ادامه سال باشیم .

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه