شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4723
منتشر شده در یکشنبه, 16 دی 1397 19:25
تعداد دیدگاه: 0

طی ارزیابی و ممیزی انتخاب پژوهشگران برگزیده استان اصفهان در سال 1397 توسط کارگروه های تخصصی دانشگاه اصفهان و استانداری در هفته پژوهش، پژمان روحی ازشرکت گاز استان اصفهان به عنوان تنها پژوهشگر برگزیده سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان اصفهان توسط استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش پایگاهخبری همراز به نقل از  روابط عمومی، در این مراسم که استاندار اصفهان، روسای دانشگاه های استان، مدیران برخی از دستگاه های اجرایی، هیات های ممیزی و پژوهشگران منتخب حضور داشتند از اعضای هیات علمی منتخب نیز تقدیر به عمل آمد.
آقای دکتر رضایی استاندار اصفهان در این مراسم ضمن تاکید بر ترسیم جایگاه پژوهش به عنوان یک پیشران در صنعت، از پژوهشگران و دانشگاه ها خواست تا پژوهش های خود را در راستای صنعتی شدن و ایجاد ارزش افزوده برای کشور جهت دهی نمایند.
دکتر رکنی زاده دبیر علمی ستاد هفته پژوهش هم در این آیین گزارشی از اقدامات انجام شده در این هفته ارائه کرد و افزود: کارگروه های ارزیابی و ممیزی پس از بررسی دقیق مستندات بر اساس معیارهای علمی و مطابقت با مدارک وصول شده نسبت به انتخاب پژوهشگر برگزیده سال 1397 استان اقدام نمودند.
شایان ذکر است، فرایند ارزیابی موشکافانه هیات ممیزی دانشگاه و استانداری اصفهان در انتخاب پژوهشگران برگزیده، مشتمل بر بررسی کمی و کیفی سطح علمی مقالات ارائه شده، ثبت اختراعات، پروژه های اجرایی، کتب تالیف شده و دستاوردهای علمی بوده ومطابق با امتیاز کسب شده تمامی سازمان ها، ارگان ها و سازمان های اجرایی، آقای روحی از شرکت گاز استان اصفهان حایز بالاترین امتیاز و کسب حدنصاب لازم گردید.

نوشتن دیدگاه