شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4305
منتشر شده در یکشنبه, 06 اسفند 1396 07:16
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان گفت: افزایش همکاری ها با فولاد مبارکه می تواند منشأ تحولات در شهر باشد.

قدرت الله نوروزی در بازدید از مجتمع فولاد مبارکه و در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، با بیان اینکه همکاری شهرداری با این شرکت باید افزایش یابد، اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های اصفهان بهبود حمل‌ونقل شهری است و امیدواریم با همکاری این شرکت این مهم بهبود یابد.

وی با اشاره به کمک‌های فولاد مبارکه در انجام پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان، اضافه کرد: این شرکت کمک‌های زیادی در ساخت مصلای اصفهان و سایر پروژه‌ها داشته و باید هم این روند ادامه یابد و امیدواریم فولاد مبارکه با مکانیسم‌های منطقی، منشأ تحولی در شهر اصفهان باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه احیا رودخانه زاینده‌رود سخن روز شده است، گفت: امیدواریم این صحبت‌ها تاثیری در احیاء رودخانه داشته باشد تا شاهد رونق صنایع و بهبود اوضاع مردم باشیم.

نوروزی با اشاره به اینکه بیشتر مردم گمان می‌کنند فولاد مبارکه آلایندگی بسیاری دارد، گفت: همیشه این دغدغه را داشتم که بدانم این حجم از تولید چه میزان آلاینده به همراه دارد که در بازدید از این کارخانه مشخص شد این میزان به حداقل رسیده است.

وی افزود: این شرکت در رونق اقتصادی کشور نقش کلیدی دارد و در سطح ملی و فراملی موجب افتخاراتی شده و پیشرو در توسعه اقتصادی کشور نیز بوده است.

شهردار اصفهان با اشاره به مصرف آب در فولاد مبارکه، افزود: طبق گزارش مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، هدر رفت آب به حداقل رسیده و حتی بخش زیادی از آن هم تصفیه می‌شود، تمام مدیران دستگاه‌های مختلف باید از این مکان بازدید کنند تا قضاوت‌ها در مورد این کارخانه واقع‌بینانه شود.

نوشتن دیدگاه