پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14332
منتشر شده در یکشنبه, 16 شهریور 1399 19:56
تعداد دیدگاه: 0
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:

حجت الاسلام دکتر امیرقلی جعفری، نمایندۀ مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، به همراه فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان با حضور در شرکت فولاد مبارکه، در جلسه ای با مهندس عظیمیان، مدیرعامل این شرکت، از عملکرد مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه , رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری از عملکرد این شرکت در حوزۀ مسئولیت های اجتماعی به ویژه کمک به استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، حمایت های این شرکت از بیمارستان هایی که بیماران کرونا را مداوا می کنند و همچنین مساعدت های انجام شده باعث کاهش آلام اقشار آسیب پذیر شده است.
وی در ادامه فولاد مبارکه را میداندار جبهۀ صنعت کشور دانست و با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان، نقش واحدهای صنعتی تأثیرگذار در عظمت و سربلندی ایران را ارزشمند ارزیابی کرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید، از برنامه ریزی های مجلس شورای اسلامی برای کمک به مراکز تولیدی همچون فولاد مبارکه خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجلس یازدهم به دنبال آنیم که با وضع قوانین مناسب و رفع موانع، روند تولید را سرعت ببخشیم. به همین جهت از مدیریت فولاد مبارکه و سایر صنایع انتظار می رود معضلات موجود را که مانع تحقق جهش تولید است مطرح سازند.
حجت الاسلام دکتر جعفری با اشاره به ضرورت وضع قوانین و نظارت بر فرایندهایی که موجب کوتاه شدن دست دلالان از تولید و چرخۀ اقتصاد می شود تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وضع قوانینی که موانع تولید را کاهش دهد آمادگی کامل دارند.
شرکت های ورق خودرو و فولاد سفیددشت به عنوان بهترین واحدهای صنعتی استان مایۀ امیدواری مردم اند
 مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن نیز عملکرد گروه فولاد مبارکه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت های ورق خودرو و فولاد سفیددشت به عنوان بهترین واحدهای صنعتی استان، مایۀ امیدواری مردم منطقه اند.
ملکی ابراز امیدواری کرد با به بهره برداری رسیدن فاز دوم فولاد سفیددشت، فرصت های شغلی بیشتری برای نیروهای جوان و کارآمد این استان ایجاد شود.
فرماندار شهرستان بروجن از همکاری فولاد مبارکه در حوزۀ مسئولیت های اجتماعی قدردانی و خاطر نشان کرد: مساعدت فولاد مبارکه به بیمارستان ها در خرید تجهیزات موردنیاز و مواد ضدعفونی کننده و کمک به اقشار کم درآمد در این شرایط بحرانی بسیار ارزشمند است.
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدرن ترین خط تولید ورق گالوانیزۀ کشور و مزیتی برای استان
بنا بر این گزارش، در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در گزارشی، وضعیت تولید و برنامه های گروه فولاد مبارکه را تشریح کرد.
مهندس عظیمیان با اشاره به اهمیت دو شرکت زیرمجموعۀ گروه فولاد مبارکه در استان چهارمحال و بختیاری و با بیان اینکه وجود صنایع مادر از جمله کارخانجات فولادسازی در هر منطقه اشتغال زایی و رونق اقتصادی را برای مردم به همراه دارد، خاطرنشان کرد: وجود شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرنترین واحد تولید ورق های گالوانیزه در کشور برای این استان یک مزیت است.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در ادامه به تشریح نقش شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، دیگر شرکت فعال گروه فولاد مبارکه در این استان پرداخت و افزود: علاوه بر واحد
احیا مستقیم این شرکت که در حال حاضر به خوبی در حال تولید است، واحد فولادسازی این شرکت نیز با ۸۴ درصد پیشرفت با سرعت و جدیت هرچه تمام تر در حال تکمیل است و با بهره برداری از آن بدون شک فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان استان ایجاد خواهد شد.

نوشتن دیدگاه