شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5016
منتشر شده در سه شنبه, 21 اسفند 1397 02:00
تعداد دیدگاه: 0
تاجرنیا:
تاجرنیا-سخنگو-باید-توانایی-گفت‌وگو-با-اقشار-و-گروه‌های-مختلف-را-داشته-باشد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سخنگو باید توانایی گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های مختلف را داشته باشد؛...

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از ایسنا ؛یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سخنگو باید توانایی گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های مختلف را داشته باشد؛ متأسفانه در مجموعه دولت افرادی هستند که توانایی ارتباط بر قرار کردن با دیگر گروه‌ها و چهره‌های سیاسی را ندارند.

علی‌تاجرنیا با تاکید بر ضرورت حضور یک چهره فعال در جایگاه سخنگویی دولت، اظهار کرد: موضوع اهمیت سخنگو برای همه سیاستمداران و مردم در همه جای دنیا یک امر جا افتاده است. مردم می‌خواهند تا از طریق سخنگوی از فعالیت‌های دولت با خبر شوند؛ پس طبیعی است دولت به این نیاز جامه پاسخ بدهد.

وی ادامه داد: سخنگو باید مورد اطمینان شخص رئیس‌جمهور باشد؛ چراکه بعد از رئیس جمهور ایشان کسی است که مواضع مستقیم دولت را بیان می‌کند و باید اشراف کافی به امور داشته باشد.

این فعال سیاسی افزود: در عین حال سخنگوی دولت  باید یک شخصیت آشنا به امور رسانه‌ای نیز باشد. در عصر دیجیتال و ارتباطات هستیم؛ پس به سخنگوی آشنا به این فضا نیاز داریم. سخنگو باید بتواند در بحرانی‌ترین شرایط از مواضع دولت دفاع کرده و مطالبات مردم را پیگیری کند.

وی گفت: دولت به سخنگویی نیاز دارد که در عین حال نسبت به عملکرد مجموع کامل دولت نیز اشراف داشته باشد و خودش در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی صاحب تفکر باشد.

تاجرنیا در پایان گفت: سخنگو باید توانایی گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های مختلف را داشته باشد؛ متأسفانه در مجموعه دولت افرادی هستند که توانایی ارتباط بر قرار کردن با دیگر گروه‌ها و چهره‌های سیاسی را ندارند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه