شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4469
منتشر شده در سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 00:47
تعداد دیدگاه: 0

طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، سید حمیدرضا طباطبایی نائینی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در حکم استاندار اصفهان آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی؛ بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب می شوید تا بنابر شرح وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور در زمینه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی نسبت به برنامه ریزی، پیگیری و اجرای امور ذیربط اقدام فرمائید.

تعامل سازنده با مراجع و مبادی ذیربط در هر دو سطح استانی و ملی، رعایت اولویت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با تأکید بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و نیز تلاش وافر در توسعه فرهنگی؛ مشارکت های مدنی، اجتماعی و سیاسی مردم، گروه ها و احزاب، همچنین اعتلای نشاط اجتماعی و روح همکاری و همدلی مردم و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه استان از جمله انتظارات اینجانب می باشد.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

قابل ذکر است که حمیدرضا طباطبایی نائینی پیش از این در کارنامه خود دادیار دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان ، دادرس دادگاه عمومی و انقلاب اصفهان ، رییس شعبه ۳۶ دادگاه عمومی اصفهان ، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان و سرپرست مجتمع قضایی امور جنایی ، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران ، رییس دادگستری کرج ، سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران (حقوقی) و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و نایب رییس اول کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی را به ثبت رسانده است.

وی به عنوان قاضی ویژه از رئیس قوه قضائیه برای برخورد با جرائم خشن استان اصفهان حکم گرفت و در ابتدای دهه 80 توانست با اجرای احکام اعدام و یا شلاق در ملاء عام در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در اصفهان گام بردارد. وی همچنین قاضی ویژه رسیدگی به قرض الحسنه های بحران زده اصفهان در همان دهه بود که توانست با دوری جستن از تحکم بر مالباختگان، به مرور اموال مردم را به آن ها بازگرداند و بر این بحران فائق آید. به نظر می رسد طباطبائی که مورد وثوق تمامی احزاب سیاسی در استان اصفهان است، بتواند با نگاه دوجانبه و به دور از تحکم بر اعتراض های اخیر کشاورزان، بازنشستگان صندوق فولاد و ... فائق آید و یکی از دلایل انتخاب وی نیز همین موضوع بوده است.

گفتنی است از این قاضی خوش نام به عنوان یکی از گزینه های جدی استانداری اصفهان در دولت یازدهم نیز نام برده می شد.

پایگاه خبری تحلیلی همراز، ضمن تبریک به این مدیر شایسته و پرتلاش، برای وی آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

نوشتن دیدگاه