پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23676
منتشر شده در سه شنبه, 23 اسفند 1401 16:00
تعداد دیدگاه: 0
رییس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد؛

ستاد دیه استان در محل دادگستری مرکز استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در حاشیه جلسه ستاد دیه استان گفت: در یازده ماهه سال جاری با تلاش ستاد دیه 741 نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی چهارصد و سی و سه میلیارد و دویست و نود میلیون تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند که این مبلغ شامل گذشت شکات، پذیرش اعسار زندانیان، نقدینگی محکومان، کمک های خیرین و تسهیلات ستاد دیه و تسهیلات بانکی بوده است.

رییس کل دادگستری استان افزود: این تعداد آزادی حدود 11 درصد از آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد کشور را شامل شده که استان اصفهان را در رتبه اول آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطرنشان ساخت: با آزادی 741 نفر شاهد رشد 15 درصدی در آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هستیم.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع­دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان­های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به­صورت ویژه تقدیر نمود و اظهار داشت: از این 741 نفر، 711 زندانی، مرد و 30 زندانی زن بوده ­اند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه