چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21161
منتشر شده در پنج شنبه, 23 دی 1400 16:55
تعداد دیدگاه: 0

استاندار اصفهان نخستین سفر شهرستانی خود را از شهرضا و با بازدید از شهرک صنعتی رازی آغاز کرد که نویدبخش حرکت قطار توسعه این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نخستین سفر شهرستانی خود را از شهرضا و با بازدید از شهرک صنعتی رازی آغاز کرد که نویدبخش حرکت قطار توسعه این شهرستان است.

وی در بدو ورود به شهرستان شهرضا در شهرک صنعتی رازی در بین صنعتگران حضور پیدا کرد و صنعتگران و کارخانه‌داران مشکلات خود را مطرح کردند.

مرتضوی در جلسه ستاد تسهیل با تأکید بر اهمیت صنعت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اظهار داشت: رفع موانع تولید و اهتمام در راستای مقابله با تعطیلی صنایع به حمایت از صنایع نیمه تعطیل و افزایش اشتغال پایدار اولویت اصلی ستاد استانی تسهیل است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز در جنگ نرم اقتصادی هستیم و جبهه تولید خط مقدم این جنگ است، گفت: در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها همه مسؤولان اداری، اجرایی، قضایی، امنیتی در میدان هستند تا چرخ صنعت و تولید پر قدرت تر از قبل بچرخد و از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری شود.

استاندار اصفهان افزود: علاوه بر پیگیری استان، با هماهنگی وزارت صمت و پیگیری نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، بودجه قابل توجه‌ای برای پست برق شهرک رازی اختصاص پیدا کند.

بنا بر این گزارش، از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده پست برق شهرک، پساب، زیرگذر شهرک صنعتی رازی شهرضا بود که در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

بازدید از منطقه کم برخوردار، دیدار مردمی در فرمانداری شهرضا، برگزاری جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در سفر به شهرستان شهرضا است./فارس

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه