جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16603
منتشر شده در سه شنبه, 30 دی 1399 09:06
تعداد دیدگاه: 0
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از الزامی شدن گواهی عدم سوء پیشینه برای ثبت نام داوطلبین شوارهای شهر در انتخابات 1400 خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حیدر قاسمی در نشستی که با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشت، گفت: ثبت نام شوراهای شهر از 20 تا 26 اسفند و از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری آغاز می شود و داوطلبین باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه و از تاریخ آن نیز نباید سه ماه بیشتر گذشته باشد.

وی همچنین از این که ممکن است بیماری کرونا بر شور انتخابات پیش رو اثرگذار باشد، اظهار کرد: مطمئنا تمهیداتی برای حفظ سلامت مردم در این راستا در نظر گرفته خواهد شد تا مانند همیشه انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم، از طرفی سلامت مردم نیز به خطر نیافتد.
وی تصریح کرد: کووید ۱۹ مشکلات عدیده‌ای برای مردم، مسئولان و مدیران کشوری پدیدار کرد و در حوزه‌های اقتصادی هم لطمه‌های فراوان و هزینه‌های گزافی را به وجود آورد.

قاسمی گفت: اکنون بیشتر شهرهای استان اصفهان در وضعیت زرد قرار دارد اما به شدت اظهار نگرانی و دغدغه برای متولیان مربوطه وجود دارد که باید در راستای عدم عادی سازی و اهتمام و مراقبت مردم نسبت به این ویروس اقدام شود.

 

نوشتن دیدگاه