پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11342
منتشر شده در جمعه, 25 بهمن 1398 10:45
تعداد دیدگاه: 0
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

مجید نادرالاصلی اقتصاد لیبرالی حاکم در کشور را نتیجه عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوی مسائل اقتصادی بیان کرد و گفت: وضعیت معیشتی ایرانیان زمانی بهبود پیدا می کند که دولت دست از اقتصاد لیبرالی بکشد.


رضا صالحی پژوه: کاندیدای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز بیان کرد: این که هنوز دولت نتوانسته یکسان سازی حقوق کارکنان دولت را اجرایی کند، یا بانکداری اسلامی را توسعه ببخشد و مجلس نیز از ابزار نظارتی خود استفاده نکرده است، جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: اقتصاد در هر کشور بسته به منابع، نیروی انسانی، ذخائر و پتانسیل های درآمدزایی آن کشور تعریف می شود، ولی متاسفانه در ایران به دلیل وفور نفت، تاکنون تنها تک محوری و با نگاه به فروش حداکثری نفت پایه ریزی شده و این باعث شده تا الان که دشمن ناجوانمردانه دست به تحریم های غیر انسانی زده، مسئولان رشته مدیریت از دستشان خارج شود.
نادرالاصلی ضمن اشاره به اتفاقات آبان 98 و همچنین دی ماه 96 بیان کرد: بخشی از این اتفاقات برنامه ریزی های دشمن بود، ولی یادمان نرود برخی از آن ها نیز دلنگرانی مردم از وضعیت معیشتی خودشان و نتیجه اقتصاد لیبرالیستی کشور بود که مردم در زندگی با آن دست و پنجه نرم می کنند.
وی افزود: مردم به محض این که دیدند دشمن در حال بهره برداری از اعتراض های آن ها است، صف خود را از دشمنان جدا کردند، ولی این بدین معنی نیست که مشکلات معیشتی مردم را فراموش کرده و برای آن هیچ برنامه ای تدوین نکنیم و هیچ راه کاری ارایه ندهیم.
نادرالاصلی با تاکید بر این که در هیچ جای دنیا نمی توان مردمی این چنین ولایی و پایدار به شعائر دین و انقلاب پیدا کرد، خاطرنشان ساخت: مردم از مسئولان دلخور هستند، ولی با اصل نظام قهر نکرده اند، اما این هم که برخی از مسئولان فقط موقع انتخابات به فکر مردم می افتند، توهین به ملتی است که طی 41 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، 37 بار پر شور و شعور پای صندوق های رای آمده اند تا در آینده کشورشان سهیم باشند.
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی جایگاه مجلس را بسیار مهم و تاثیر گذار خواند و گفت: اگر مجلس به وظیفه خودش به درستی عمل کند، دیگر کسی جرئت نمی کند کم کاری کند تا اتفاقات تلخی مانند دی 96و آبان 98 اتفاق بیفتد.
نادرالاصلی بیان کرد: اداره دولت در شرایط کنونی شده است مانند زنگ انشاء در مدارس که بالاترین مقام دولت فقط بیان مشکل می کند، حتی اگر بتواند دو ساعت از مشکلاتی که اگر نگوئیم همین دولت بسیاری از آن ها را ایجاد کرده، باید بگوئیم رفع بسیاری از آن ها وظیفه همین دولت بوده است، سخن می گوید و معلوم نیست زنگ حساب کی آغاز می شود تا ببینیم چقدر از بار سنگین معاش که بر دوش مردم ایران سنگینی می کند، دست پخت این دولت است، چقدر آن دست پخت تحریم ها و چقدر آن نیز از قبل؟
نادرالاصلی خاطر نشان ساخت: من هرگز وعده ای نمی دهم که آن را اجرا نکنم، مشی من ساده زیستی و تلاش مضاعف بوده و تصور می کنم وعده هایم را باید بعد از اتمام دوره مسئولیتم، در قالب عملکرد بیان کنم نه پیش از آغاز مسئولیت، لذا باید تاکید کنم وظیفه یک نماینده مجلس تصویب قانون و نظارت بر اجرای صحیح آن است و اگر این دو وظیفه به خوبی اجرایی شود، دیگر نیاز نیست یک نماینده برای گرفتن یک سهم ناچیز برای حوزه انتخابیه خود، تحت عنوان امتیاز به وزیری که باید در خصوص عملکرد خود به همین نماینده حساب پس بدهد، التماس کند.
وی در پایان تصریح کرد: در هیچ یک از مسئولیت هایم اهل لابی کردن نبوده ونیستم و آن را توهین به ولی نعمتان خودم که همان مردم هستند می دانم.
گفتنی است مجید نادرالاصلی بیش از دو دهه در دفتر مقام معظم رهبری در مسئولیت های بازرسی و روابط عمومی فعالیت داشته است.

نوشتن دیدگاه