پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 10030
منتشر شده در دوشنبه, 11 آذر 1398 17:55
تعداد دیدگاه: 0
در-دوره-قبل-هزینه‌های-انتخاباتی-را-به-صورت-شفاف-اعلام-کردم

«عبدالحمید خدری» نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه پس از حضور در محل ستاد انتخابات...

«عبدالحمید خدری» نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه پس از حضور در محل ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس اظهار کرد: حوزه انتخابیه من در انتخابات پیش رو بوشهر، گناوه و دیلم است. عضو حزب مردم سالاری هستم و عضو لیست امید انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی بودم.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه، اضافه کرد: محور اصلی راهی که در دوره دهم طی کردم دفاع از مردم بود و در دفاع از مردم تحت شعاع هیچ حزب جناحی نبودم.

خدری ادامه داد: عضو فراکسیون امید بودم ولی با حزب مردم سالاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات مشورت نکرده ام. من عضو حزب مردم سالاری هستم ولی قرار نیست آنها برای من تعیین تکلیف کنند، اگر بین منافع مردم و حزب تعارض باشد من مردم را انتخاب می کنم.

خدری با تاکید بر اینکه مجلس دهم عموما ولایی بودند، تصریح کرد: نمونه اخیر عملکرد مجلس جاری ورود به بحث افزایش قیمت سوخت بود که نمایندگان پس از پیغام مقام معظم رهبری همه امضاهای خود را پس گرفتند. به رغم اینکه در اواخر برخی ها به صورت هدفمند کمر به تخریب مجلس بسته بودند این مجلس به شکل مستقل تصمیمات مهمی اتخاذ کرد.

نماینده مردم بوشهر در پاسخ به این پرسش که چرا مردم باید به شما رای دهند، گفت: عملکرد من در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم را مردم باید در موردش قضاوت کنند ولی تمام ایامی که مردم را نمایندگی می کردم تمام توانم را گذاشتم که به امورات مردم بپردازم و در تمام دوره نمایندگی تمام روزهای جمعه را در حوزه انتخابیه خود حضور داشتم، حتی منزل و خانواده ام هم در بوشهر مستقر بودند با این وجود موکلین هستند که باید قضاوت کنند.

وی در مورد اینکه آیا حاضر است هزینه انتخاباتی خود را به مردم شفاف اعلام کند گفت: من در دوره قبل هم هزینه های انتخاباتی را به صورت شفاف به رسانه ها ارائه دادم و جز کسانی بودم که لایحه شفافیت را به شکل داوطلبانه امضا کردم و با وجودی که رای نیاورد جز ۷۰ نفری بودم که در خصوص حضور و غیاب و شفافیت در آرا داوطلب شدم.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه