سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9344
منتشر شده در شنبه, 27 مهر 1398 12:44
تعداد دیدگاه: 0
اربعین-98-استقرار-200-دستگاه-اتوبوس-توسط-3-ارگان-مسلح-برای-انتقال-زائران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار رحمت‌الله محمدی با اشاره به فعالیتهای معاونت...

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار رحمت‌الله محمدی با اشاره به فعالیتهای معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برای اربعین حسینی و حضور در مرزهای چهارگانه، اظهار کرد: اربعین امسال 300 نفر از مدیران و کارشناسان این معاونت در مرزهای چهارگانه کشور حضور پیدا کردند.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا افزود: 12 هزار نیروی پلیس در سراسر کشور توسط آماد و پشتیبانی ناجا به مرزهای چهارگانه منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در بحث تامین تجهیزات تخصصی بالغ بر پنج میلیارد تومان تجهیزات سرمایه‌ای تأمین و در اختیار این واحدها قرار دادیم.

این مقام انتظامی به انتقال یگان احتیاط به مرزهای چهارگانه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ارتش و وزارت دفاع در بحث تأمین اتوبوس در ایام اربعین هماهنگی خوبی توسط ستاد کل انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه آماد و پشتیبانی ناجا نماینده حمل و نقل زائران در مرز مهران در ایام اربعین است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 150 دستگاه اتوبوس توسط وزارت دفاع، 50 دستگاه اتوبوس توسط ارتش و نزدیک به 100 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس توسط ناجا در پایانه مرزی مهران برای جابه‌جایی زائران برای زمانیکه با مشکل در بحث حمل و نقل  مواجه شویم مستقر کردیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه