سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6484
منتشر شده در یکشنبه, 29 ارديبهشت 1398 13:10
تعداد دیدگاه: 0

کمیته امداد استان اصفهان ۳۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارت طرح‌های اشتغال مددجویان که در بارندگی‌های اخیر آسیب دیدند، پرداخت کرد.

به گزارشپایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در جریان بارندگی‌های فروردین امسال به تعدادی از طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد آسیب وارد شد، گفت: این طرح‌های آسیب‌دیده بدون حمایت قطعاً با مشکل ادامه مسیر مواجه خواهند شد و بر همین اساس به ۴۷ طرحی که بیشترین آسیب را دیده‌اند مبلغ ۳۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

سوادکوهی با اشاره به مناطق آسیب‌دیده از این بارش‌ها در استان اصفهان، یادآور شد: طرح‌های آسیب‌دیده مددجویان در شهرستان‌های دهاقان، بوئین و میاندشت، چادگان، سمیرم و پادنا قرار دارند.

وی افزود: طرح‌های اشتغال مددجویان پادنا و سمیرم بیشترین آسیب را در سیلاب‌های اخیر متحمل شد.

سوادکوهی بابیان اینکه طرح‌های اشتغال مددجویان در این شهرستان‌ها بیشتر درزمینهٔ کشاورزی و دام‌پروری است، گفت: ۱۰۰۰ مترمربع گلخانه، ۸۰ کلنی زنبورعسل، ۳۰ رأس دام سبک، ۱۰۰۰ مترمربع باغ سیب و ۱۹۰۰ مترمربع جایگاه نگهداری دام عمده‌ترین خساراتی است که به این طرح‌ها واردشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان همراهی با مددجویان مستعد و تلاشگر تا رسیدن به نقطه بدون بازگشت به فقر، از اولویت‌های این نهاد است، گفت: فعالیت‌های ما با پرداخت وام به مددجویان پایان نمی‌پذیرد و طرح‌ها تا ۵ سال تحت نظارت قرار می‌گیرند و در صورت لزوم با ارائه بسته‌های حمایتی جدید مانند وام‌های مجدد و یا کمک به جبران خسارت‌ها در حوادثی مانند سیل اخیر، از آن‌ها تا رسیدن به پایداری حمایت خواهد شد.

نوشتن دیدگاه