سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4832
منتشر شده در یکشنبه, 21 بهمن 1397 13:13
تعداد دیدگاه: 0
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان ؛

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مروری کوتاه بر ابعاد مختلف دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، نمایان‌گر این نکته است که نقاط قوت و توانمندی‌های ایران اسلامی، هدف اصلی هجمه دشمنان است.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن اظهار داشت: تاریخ غرورآفرین استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دفتری مشحون از اوراق درخشان است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر، استقلال، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.
وی ادامه داد: جبهه دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی‌ که آمریکای جهان‌خوار در راس آن بوده و است در این چهار دهه از تمام حربه‌ها و ترفندها برای اضمحلال و انهدام انقلاب اسلامی استفاده کرد؛ ولی در مقابل ملت مقاوم و استوار ایران اسلامی به حول و قوه‌الهی طعم تلخ شکست را چشیده است و از این پس هم این‌گونه خواهد بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مروری کوتاه بر ابعاد مختلف دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، نمایان‌گر این نکته است که نقاط قوت و توانمندی‌های ایران اسلامی، هدف اصلی هجمه دشمنان است؛ که فرهنگ غنی اسلامی و توانایی‌های علمی در راس این فهرست قرار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه با اشاره به اینکه امروز بقاع متبرکه به عنوان "کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی" محسوب می شوند خاطر نشان شد: در جبهه نبرد مستمر فرهنگی که در قالب "جنگ‌نرم" می‌توان آن را تحلیل کرد، هدف دشمن سست کردن پایه‌ها و مبانی اعتقادی ملت مسلمان ایران به عنوان "کانون اصلی تولید قدرت نرم انقلاب اسلامی" امامزادگان و بقاع متبرکه است، زیرا این پایه و مبنای اعتقادی بود که توانسته با دمیدن روح ایثارگری در کالبد ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان، آمریکای مستکبر را به چالش کشیده است.
وی یادآور شد: مقایسه مختصر و مجمل بر آمار تولیدات علمی و فناوری کشورمان در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و به ویژه در سال‌های اخیر، که در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی» به دست آمده، نشان می‌دهد که فرزندان عالم و مخلص ملت ایران اسلامی پا در میدانی نهادند که پیش از آن توسط دشمنان در "منطقه ممنوعه" قرار داشت و حتی تصور ورود به این محدوه ممنوع بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تحقق اهداف مقدس این انقلاب بزرگ، باید در قالب "توانمندسازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی" و "تداوم جهاد علمی" توسط همه ملت و به ویژه نخبگان علمی و فرهنگی، صورت پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در پایان با دعوت ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال در 22 بهمن با حساسیت خاصی مواجهه هستیم و حتما راهپیمایی امسال پرشکوه تر از سال های دیگر خواهد بود و جوانان کشورمان دست در دست هم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد چون خودشان حساسیت ها را بهتر از ما درک می کنند و حضوری پر شور خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه