سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4729
منتشر شده در چهارشنبه, 19 دی 1397 11:22
تعداد دیدگاه: 0

معاونت اجتماعي سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان بنا دارد روز پنجشنبه 20 دي ماه از ساعت 14 تا 18،‌ همايشی با موضوع بازسازی روابط آسیب دیده همسران را به منظور بهبود روابط همسران و بازسازي روابط آسيب ديده آنها و با حضور دكتر حميد حبشي از كارشناسان برجسته كشوري در حوزه خانواده، در سالن همايش هاي...


معاون اجتماعي سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان با اعلام اين خبر، ‌مخاطب برنامه را همسران عنوان كرد و گفت: بازسازي روابط آسيب ديده همسران هدف اصلي اين برنامه است.
مرتضي رشيدي با اشاره به اينكه بسياري از اوقات و در مقاطع مختلف زندگي بين زن و شوهر مشاجره ها و اختلافاتي پيش مي آيد كه به مرور زمان انباشته مي شود گفت: اين اختلاف ها به نقطه اي مي رسد كه به نظر مي رسد ديگر قابل بازسازي و ترميم نيست در حالي كه قصد داريم در این نشست مخاطب را به اين نقطه برسانيم كه اگر پس از سال ها زندگي مشترك روابط انها آسيب ديده است و تصور مي كنند ديگر نمي توانند ادامه دهند و قابل جبران نيست،‌ مي توانند روابط آسيب ديده را ترميم و اصلاح كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اصلاح و بازسازي روابط بين همسران شروطي دارد تصريح كرد: در اين نشست پيش شرط هاي لازم براي بازسازي روابط همسران تشريح و چگونگي رسيدن به يك نقطه دلخواه در روابط بين همسران و راهكارهاي آن بيان مي شود. حضور تمامي همسران در اين برنامه كاملا آزاد و رايگان است.
تلفن هماهنگی : 09135755356

نوشتن دیدگاه