جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4716
منتشر شده در پنج شنبه, 13 دی 1397 12:57
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: علاقمندان برای حضور در بزرگترین رویداد قرآنی از ده دی تا سی ام دیماه فرصت دارند تا در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کنند.


به گزارشپایگاه خبری همراز به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده و اقدامات صورت گرفته آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفندماه سال جاری و در ۳ گروه امتحانی شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، و آموزش های الکترونیکی برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: این آزمون با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون به برگزیدگان اعم از دانش آموزان و قرآن آموزان، مدارس، موسسات و مراکز قرآنی به قید قرعه جوایز نقدی اهداء می شود و به کسانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.
یحیی قاسمی در ادامه اضافه کرد: لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می شود.

نوشتن دیدگاه