سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21717
منتشر شده در دوشنبه, 16 خرداد 1401 09:18
تعداد دیدگاه: 0

این روزها تصاویری مخفیانه از یک جلسه بین شهردار منطقه 4 اصفهان و مالک یک ساختمان در فضای مجازی در حال رد و بدل شدن بوده و نشانگر آن است که شهردارمنطقه در حال زد و بند با مالک ساختمان می باشد و تنها چیزی که برایش مهم است، پرداخت پول توسط مالک است که با گره زدن موضوع به مسئله متروپل، سرعت انتقال و...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز/پارسا فرزین: از سوی دیگر، حالا شهرداری در توضیح موضوع مدعی است، ساختمان مذکور در ابتدای خیابان مهرآباد واقع می باشد که در مرحله سفت کاری حدود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش تا کنون بدلیل اینکه دلال ها و واسطه ها تمام مالکین این ملک را از صدور رای کمیسیون ماده 100 که تخریب می باشد و شهرداری تخریب می کند ترسانده و مانع ادامه روند اجرای پروژه شدند؛ مالکین بعد از گذشت زمان زیادی دیگر از ترس تخریب قید ملک خود را زده بودند و ساختمان نیمه کاره به شکلی کاملا زشت رها و تبدیل به پاتوق معتادین در یکی از بهترین محلات شهر شده که اعتراض شهروندان را در پی داشت.

لذا شهرداری منطقه ۴ جهت حل اختلاف دیرینه بین مالکین و زیباسازی سیمای این منطقه و پاسخ به پیگیری همسایه های ساختمان از تمام مالکین دعوت بعمل اورد و شهردار منطقه جهت جلب اعتماد مالکین اعلام می کند که صدور رای کمیسیون به عهده اینجانب است و حتی مالکین از ارزش مال خود غافل بودند که شهردار اعلام می کند شما باید متری ۲۵ میلیون خرج کنید و ایشان می گویند ملک ما که متری ۳۰ میلیون ارزش دارد و با این اوصاف که شما می فرمایید متری ۵۰ میلیون ارزش دارد و باعث می شود از ارزش واقعی آن مطلع بشوند و اعتماد آنها نسبت به شهرداری جلب شود و جهت تمدید پروانه ساخت و ادامه روند اجرای پروژه همکاری لازم را با شهرداری انجام بدهند.

حال با کنار هم گذاشتن این ادعا و ویدیوی در حال انتشار همچنین شواهد پیش رو باید دید آیا اظهارات شهردار منطقه 4 مقرون به صحت می باشد و یا محتویات ویدئویی که تقطیع شدن آن در نگاه اول محرز است؟

چنانچه محتویات ویدئو موید بروز و ظهور تخلف در شهرداری منطقه 4 باشد که بی شک دستگاه های متولی باید در این زمینه ورود وبرخورد جدی با متخلفین داشته باشند که در این زمینه قانون مسیر را مشخص کرده است.

اما اگر ادعای شهرداری مقرون به صحت باشد، خود نشانگر این است که عده ای دلال و واسطه به منظور کسب درآمد بیشتر از مسیر غیر قانونی در حال تخریب برخی مدیران شهری هستند و در اقدامی کثیف تر از آن، با ماهی گرفتن از برکه گل آلود رخدادهای تلخی همچون متروپل، نه تنها با جان و مال مردم بازی می کنند، که احساس آن ها را نیز به گروگان می گیرند.

در اینصورت لازم است با چنین نگاهی که به دنبال درآمد بیشتر از عدم آگاهی شهروندان است، برخورد جدی شود تا چرخ اداره شهر به نفع شهروندان بچرخد./ انتهای پیام

دیدگاه‌ها  
  0
آقای جعفری را من می شناسم، انسانی بزرگ و ارزنده هستند
  0
این چیزا که عادیه توی شهرداری!!!!!!
  0
عجب!!! ولی جعفری مرد شریفی بود انگارا
  0
chera mantagheye 4 kenaar gozare jey shir asfalt nemishe?
  0
آدم چه چیزهایی میشنوه. بقیه جاها چه خبره
  0
ولی تا جایی که میدونم اقای جعفری اینجوری نبودنا
نوشتن دیدگاه