شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21135
منتشر شده در سه شنبه, 14 دی 1400 08:48
تعداد دیدگاه: 0
برف و باران میهمان اصفهانی ها؛

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اوایل وقت روز سه‌شنبه بر روی استان است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابراهیم هنرمند، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز  با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اوایل وقت روز سه‌شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی به‌صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و در نیمه‌ شمالی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به اینکه بارش تا اوایل روز سه‌شنبه در مناطق شرقی ادامه خواهد داشت، گفت: بارش در مناطق همجوار با استان‌های جنوبی و همراه با مه‌آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز بیان کرد: روز چهارشنبه با گذر موج ضعیف مجدداً شرایط بارش به ویژه در غرب و شمال استان به شکل باران و برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان بیشینه دمای هوا یک تا ۳درجه افزایش و کمینه‌ یک تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۲ و کمینه فردا منفی یک درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت منفی ۷ و خور و بیابانک با ۱۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خاطرنشان کرد: اصفهان ۱.۸، اردستان ۱.۵، آران ۰.۳، بادرود یک، برزوک ۱.۵، بوئین میاندشت ۴.۸، چادگان ۲.۴ و یک سانتی‌متر برف، چوپانان ۰.۷، خوانسار ۱.۹ و یک سانتی‌متر برف، خور و بیابانک ۰.۸، داران ۵.۵ و ۶ سانتی‌متر برف، دهاقان ۲.۹، دهق ۰.۷، زرین‌شهر ۵.۶، سمیرم ۱۵.۳ و ۱۹ سانتی‌متر برف، شهرضا ۷.۱، علویجه و فرودگاه شهید بهشتی ۰.۴، فریدون‌شهر ۷.۶ و ۸ سانتی‌متر برف، کبوترآباد ۱.۶، گلپایگان ۱.۳، مبارکه ۶.۲، میمه ۲.۷ و یک سانتی‌متر برف، نائین ۱.۹، نجف آباد ۱.۳ و ورزنه ۵.۵ میلی‌متر بارش برف و باران گزارش شده است./

 

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه