پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1278
منتشر شده در چهارشنبه, 13 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز/ایمنا: شهردار منطقه چهار از احداث باغی شبیه به بوستان آب و آتش تهران در کنار برکه پل شهرستان در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در این بوستان فواره‌ها در محیطی دایره‌ای از زیر زمین بیرون می‌آیند و آب خارج می شود و این فواره ها ترکیبی از آب و آتش هستند. وی با بیان این مطلب که باغ تندرستی...

abvaatash1

همراز نیوز/ایمنا:

شهردار منطقه چهار از احداث باغی شبیه به بوستان آب و آتش تهران در کنار برکه پل شهرستان در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در این بوستان فواره‌ها در محیطی دایره‌ای از زیر زمین بیرون می‌آیند و آب خارج می شود و این فواره ها ترکیبی از آب و آتش هستند.

وی با بیان این مطلب که باغ تندرستی آماده بهره برداری است خاطر نشان کرد: طرح کوه نخودی برای تبدیل به قطب گردشگری در حال بررسی است و امسال وارد فاز اجرایی می شود همچنین این پروژه مکمل شهربازی رویاها می شود.

شهردار منطقه چهار با اشاره به اینکه کوه نخودی در سه بخش پارک کوهستانی، جنگلی و طبیعی پیش بینی شده و پارک جنگلی شرق در پایین این کوه ایجاد شده است تصریح کرد: شهربازی رویاها که از لحاظ وسعت بزرگترین شهربازی خاورمیانه است در شمال غربی کوه نخودی نیز در حال احداث است.

وی از احداث باغی شبیه به آب و آتش تهران در کنار برکه پل شهرستان در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در این بوستان فواره‌ها در محیطی دایره‌ای از زیر زمین بیرون می‌آیند و آب خارج می شود و این فواره ها ترکیبی از آب و آتش هستند.

شهیدی اضافه کرد: تملک خیابان سوار دژ حدفاصل ورزشگاه کردآباد و علامه امینی و خیابان خلیل آباد حدفاصل سه پله و خیابان علامه امینی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ساماندهی و بهبود عبور و مرور در منطقه چهار خاطرنشان کرد: ایمن سازی تقاطع بلوار ارغوانیه در دستور کار این منطقه قرار دارد اما خط بدنه سه راهی پینارت هنوز ابلاغ نشده است. 

نوشتن دیدگاه