چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7610
منتشر شده در جمعه, 28 تیر 1398 15:10
تعداد دیدگاه: 0
اخذ-مجوز-برای-شروع-فعالیت‌های-تولیدی-بسیار-زمان‌بر-است

محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که برای رونق تولید...

محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که برای رونق تولید چه مولفه هایی را باید رعایت کرد، گفت: برای حذف قوانین دست و پاگیر و مزاحم تولید، باید مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار تلاش کند و موانع قانونی را اصلاح کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخذ برخی استعلام ها برای آغاز به کار تولیدی بسیار زمان بر است، گفت: در این زمینه دولت و مجلس باید حداکثر همکاری را داشته باشند تا در حداقل زمان ممکن با صدور مجوزهای لازم یک تولید کننده بتواند اقدامات لازم  برای یک فعالیت تولیدی را انجام دهد. 

وی بیان داشت: سرمایه گذاران و تولید کنندگان هم برای رونق تولید تکالیفی برعهده دارند و باید کالاهای تولیدی آن ها از کیفیت لازم برخوردار باشد، زیرا قطعا در صورت تولید کالاهای بی کیفیت مصرف کننده تمایلی به خرید آن کالاها ندارد.

خدابخشی با بیان اینکه برای رونق تولید هموطنان هم تکالیفی بر عهده دارند، گفت: برای چرخش چرخ های تولیدی و ایجاد اشتغال مردم باید از خرید کالاهای وارداتی امتناع کنند و کالاهای تولید داخل را مصرف کنند. 

نماینده مردم الیگودرز بیان داشت: بنابراین اگر همه نهادهای سیاستگذار، مردم و تولید کنندگان تکالیفشان را در قبال تولید به خوبی انجام دهند قطعا تولید رونق خواهد یافت. 

وی با اشاره به سال رونق تولید بیان داشت: باید در این سالی که مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی حل شود. 

انتهای پیام/ 

نوشتن دیدگاه