شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4639
منتشر شده در یکشنبه, 02 دی 1397 15:04
تعداد دیدگاه: 0
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي خواستار شد

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشكلات پيش آمده براي تامين لاسيتك مورد نياز رانندگان اظهاركرد: صنعت توليد لاستيك در كشوربايد تقويت شود.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان اصفهان، حميدرضا فولادگر در آئين بزرگداشت روز ملي حمل ونقل و راهداري اظهار كرد: به عنوان نماينده مردم اصفهان در مجلس قدردان زحمات راهداران پرتلاش و رانندگان اصفهاني هستم.
وي ادامه داد: استان اصفهان به واسطه موقعيت جغرافيايي و طول راه نيازمند توجه جدي در حوزه تامين اعتبارات است.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: بيشترين بار جا به جايي كالا در كشور بر بستر راه هاي استان اصفهان صورت مي گيرد و در مساله تخصيص بودجه بايد به اين موضوع توجه ويژه كرد.
فولادگر با اشاره به فعاليت ها و پيگيري هاي نماينده هاي مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي براي حل و فصل مشكل رانندگان اظهار كرد: با مشاركت فعالانه دولت و نمايندگان صنف خوشبختانه بسياري از مسائل حل وفصل شد.
وي با بيان اينكه نوسانات نرخ ارز و مشكلات متعاقب آن در حوزه لاستيك زنگ خطر را براي مسئولان به صدا درآورده است، افزود: با توجه به توانايي فني و مهندسي موجود در كشور تقويت توليد صنايع توليد لاستيك بايد در دستوركار قرار گيرد.

نوشتن دیدگاه