پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23693
منتشر شده در پنج شنبه, 25 اسفند 1401 13:55
تعداد دیدگاه: 0
چهارمین جلسه کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و خدمات زیربنایی سفر نوروز ۱۴۰۲؛

در چهارمین جلسه کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و خدمات زیربنایی سفر نوروز ۱۴۰۲؛ در چهارمین جلسه کمیته مدیریت بحران و خدمات زیربنایی سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲ بر هماهنگی میان دستگاه‌ها به عنوان عنصر حائز اهمیت در مدیریت بحران جهت پیشگیری از اثرات حادثه‌ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، چهارمین جلسه کمیته مدیریت بحران و خدمات زیربنایی سفر نوروز ۱۴۰۲ به ریاست منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان و امور زیربنایی (برق، آب، گاز و ...) و دیگر اعضا به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

این جلسه با هدف آمادگی و ارتقاء خدمات سفر در نوروز با پنج دستورکار تشکیل و با همفکری اعضا راهکارهایی در جهت پیشگیری از خسارت‌های جانی و مالی مسافران نوروزی به تصویب رسید.

در طی این نشست ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، ارتباطات و فناوری و منابع طبیعی گزارشاتی را در خصوص اقدامات بعمل آمده در جهت رفع آبگرفتگی محورها، برگزاری کارگروه طوفان و بلایای جوی، اختلال تلفن‌های امدادی، نقاط کور مخابراتی، بهینه سازی آنتن دهی و واگذاری اراضی جهت احداث دکل‌های مخابراتی ارائه کردند.

مطابق با مصوبات این نشست مقرر شد در ایمن سازی و آشکارسازی مقاطع پرحادثه، مرمت و تعمیر روشنایی مقاطع ورودی شهرها و کمربندی‌ها و مقاطع مه گیر، مرمت و بهسازی روکش آسفالت و رفع مشکل آبگرفتگی اصفهان -بهارستان تسریع شود.

گفتنی است: در این جلسه بر هماهنگی میان دستگاهها به عنوان عنصر حائز اهمیت در مدیریت بحران جهت پیشگیری از اثرات حادثه ها تاکید شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه