چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12071
منتشر شده در چهارشنبه, 20 فروردين 1399 21:16
تعداد دیدگاه: 0
شرکت‌های-خودروسازِ-گروه-سایپا-لوگوی-خود-را-تغییر-دادند

شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپابا ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت...

شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپابا ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید -۱۹ یادآوری کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

بر اساس این گزارش، این شرکت‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید -۱۹ یادآوری کنند. این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بوده‌اند.

نوشتن دیدگاه